divendres, 15 de juny del 2012

Un videolit de 2n ESO presentat per l'autora

L'alumna Isabel J., una gran lectora de novel·les, trilogies i sagues, va quedar impactada per la capacitat narrativa dels videolits dels companys de 4t i es va llançar a l'aventura en 24 hores. Va decidir presentar-nos un resum molt, molt breu però molt ben fet, de la seua lectura optativa en aquesta càpsula literària, com si d'un booktràiler es tractara. Li hem obert aquest espai i ella mateixa ens narra la seua peripècia:

Vaig fer aquest videolit perquè m'han agradat els que vam veure en classe, creats pels companys de 4t, i a més per a poder pujar nota en valencià. El vaig fer de la lectura voluntària del llibre que em va deixar Toni: Perdona, però vull casar-me amb tu. En un principi em va costar molt seguir el relat, no l'entenia bé, però després va ser un poc més fàcil. És el meu primer llibre de Federico Moccia en valencià i el recomane a tothom. He usat el programa Windows DVD Maker per a muntar les fotos i la cançó però no va ser del tot útil i Toni em va ajudar amb el programa Windows Movie Maker per poder acabar-lo introduint els textos. Isabel Jaramillo, 2n B.
- - - - - -
P.S. (2013) YouTube ha emmudit el videolit perquè els propietaris de la cançó que l'acompanyava ho han reclamat. Al final del vídeo apareix el títol i l'autor del tema silenciat i podeu buscar-lo.